1

Topic: Suuri "Kuka tulee laneille" -topic

Tähän voi kirjoitella kuka on tulossa laneille. Ja sitten voi kertoilla omia suosikkipelejään ja millä aikoo tulla. Lyödään kyydit homma siis samalla kertaa.

Aloitan siis itse. Saapunen paikalle hyvissä ajoin ja eiköhän tuo auto ole käytössä joten kyydin koneelleen tarvittaessa saa.

BF Vietnam kolahti kyllä aikoinaan, ja tuo BF2 demon perusteella toimii myös. Joten eiköhän sitä odota.

Trackmaniaa tekisi mieli ottaa ihan joku turnaus. Voisi kasailla omia ratojakin. Siis sitä ykkösosan powerup versiota. Halvallahan tuota saa monesta paikkaa. Vaikkapa playsta.

C&C: Generals matsiakin voisi yön tunteina mätkiä.

Ja aina kiinnostaa kokeilla jotain aivan uutta. Siis jotain mitä juurikaan kukaan ei ole ennen laneja pelannut. Silloin on mahdollista saada niitä AHAA! -elämyksiä.

Lorem ipsum...

2

Re: Suuri "Kuka tulee laneille" -topic

Hyvissä ajoin saapuu allekirjoittanut paikalle, Pirtin suunnalta. Auto ei luultavasti jää käyttöön, mutta yhdelle ylimääräiselle henkilölle on tilaa.

Air Buccaneers. Avast!
BF2
C&C Generals Nollatunti-höysteellä.
Dawn of War (ei tainnut Winter Assault ehtiä)

3

Re: Suuri "Kuka tulee laneille" -topic

En nyt osaa vielä varmaksi sanoa, että tulenko laneille... Mutta jos tulen, niin saavun paikalla heti kun ovet aukeavat. Neulamäestä tulen farmarilla, joten kaksikin ihmistä koneineen varmaan mahtuisi kyytihin.

Battlefieldistä tykkään, joten varmasti myös Battlefield 2 maistuisi.
Onkohan laneilla pelattu Soldatia aikoihin? Siinä olisi mukava peli!
Ja jos innokkaita lentäjiä löytyy, niin voitaisiin vaikka IL2 Forgotten Battlessia vääntää.
Olisikohan Crimson Skiesissä tai jossain muussa arcade lentelyssä, jossa ei tarvitsisi tikkua, mitään järkeä?

4

Re: Suuri "Kuka tulee laneille" -topic

Tulen paikalle hyvissä ajoin Jynkän suunnalta mutta kyydeistä en osaa tässä vaiheessa sanoa.
Kaikki yllä mainitut pelit kuulostaa semmoisilta mitä voisin pelailla ja ainakin seuraavia: BF2, Trackmania ja Generals.
Myös tuo arcade-lentely kiinnostaa.

5 (edited by sipila 30.08.2005 17:41:57)

Re: Suuri "Kuka tulee laneille" -topic

Humer wrote:

Hyvissä ajoin saapuu allekirjoittanut paikalle, Pirtin suunnalta. Auto ei luultavasti jää käyttöön, mutta yhdelle ylimääräiselle henkilölle on tilaa.

Air Buccaneers. Avast!

Yar! Shiver me timbers!

Myös Flatout ja Wolfenstein: ET kelpaisivat kovasti itselleni.

Itse seilaan paikalle neulamäestä ja käytössä on kulkupeli, joten voin tästä suunnasta porukkaa ainakin kuskailla, ellei sitten uppoa alta ennen laneja, kun oikuttelee.

6

Re: Suuri "Kuka tulee laneille" -topic

Meikäkin ampaisee paikalle. Neulamäestä omalla autolla. Pelitoiveina lähinnä Battlefield 2, FlatOut ja Alien Swarm.

I never get involved with my own life. Too much trouble.

7

Re: Suuri "Kuka tulee laneille" -topic

tod.näk. kruisailen hesasta paikanpäälle. pelitoiveina nyt ainaski bättle2 ja flättis. tosin kun tulee tod.näk. vietettyä melkein koko vkl majoituksenkin muodossa malla niin muutakin tarvinnee kokeilla. smile

8

Re: Suuri "Kuka tulee laneille" -topic

Täten virallisesti haastan Gameonin laneilla yhteen Rome - Total War skrimishiin.

9 (edited by Gameon 09.09.2005 12:25:32)

Re: Suuri "Kuka tulee laneille" -topic

Jaa mä vai?

No enhän mä nyt hemmetti voi tommosesta kieltäytyäkään, mutta eihän tuota peliä ole tullut tahkottua ... yli puoleen vuoteen. Pyyhit mulla lattiaa, mutta olkoon - saat päänahkasi... ruoja.

edit:
Tuo oli kuulemma niin ruma ja provosoiva vastaus, että minulle pitäisi kuulemma antaa bannit. Minähän en provoon mene, mutta siltikin: WTF?!?!?!?

Tässä siis virallinen versio:
Kiitos haasteestasi Jaguar. Otan sen mielelläni vastaan ja odotan kovasti välillämme käytävää taistoa, vaikka etulyöntiasema varmastikin on Teillä, sillä olen itse pelannut peliä viimeksi vasta joskus vuoden 2005 alkupuolella. Ilmaiseksi en kuitenkaan voittoa tässä taistossa Teille suo. Taistelukentillä nähdään!!

Arttu? Kelpaako?

I never get involved with my own life. Too much trouble.

10

Re: Suuri "Kuka tulee laneille" -topic

Jeps, tulen itse laneille. Ilmoittauduin eilenkin jopa smile

Itse aion ainakin pelata näitä perinteisiä pelejä, elikkä Counter-Strike, Half-Life Deathmatch, Adrenaline Gamer, Day of Defeat, Warcraft3 TFT jne.

30.9. nähdään wink

11

Re: Suuri "Kuka tulee laneille" -topic

Topin valinnoista: Ollaanko me ikinä edes pelattu noita laneilla? CS:ää joskus kauan sitten Tiukkiksessa, Day of Defeattia samoin. Muutenkin on noi HL-modit olleet vähän vähemmistössä. Warcraftia onko joku joskus pelannut laneilla? Ollaan kai friikkejä, kun kaikki noi massapelit poislukien BF2 on meillä vähemmistössä.

I never get involved with my own life. Too much trouble.