1

Topic: Toivepelit

Ilmoittautumisen yhteydessä on toki myös toivepeli-karsina, mutta täälläkin saa huudella (ja linkitellä) juuri niihin peleihin joita toivotte laneilla.

CivIV kyllä kiinnostaisi yön pimeinä tunteina testata.

Lorem ipsum...

2

Re: Toivepelit

Se vanha kunnon Battlefield 1942 toimii varmasti kaikilla, joten eikun vaan ohjelmaan se. Tällä kertaa varmaan AvP2 jätetään jo väkisin väliin, vaikka itsehän en kyllästy siihen koskaan. Xenomorphs rule!!

FlatOuttia olisi myös hubaa vääntää. AirBucsin voisi myös tällä kertaa jättää hetkeksi hautumaan. Tilalle vaikka perus UT2004 vaihteeksi.

CivIV voisi kyllä olla bueno vaihtoehto myös minun mielestäni. Kannatan sitä. Niin ja tuo Splinter Cellin co-op oli viimeksi sen verran kivaa, että sitäkin voisi taas pelata, jos kaveri tulis paikalle. Aquifex?

I never get involved with my own life. Too much trouble.

3

Re: Toivepelit

Minä sanon että swat 4

4

Re: Toivepelit

Ite ensikertalaisena taidan olla vaatimaton ja listata vain pari, elikkä jottain WW2-räiskintöjä, esim. Call of Duty 2, Day of Defeat Source (joka on suolesta lähinnä mutta mättönä OK). Koska BF1942:n vehkeet on lähinnä rollaattorimummoja niin tahtia voisi kiristää modeilla kuten esim. DesertCombat. Ite en tosin valita pelattavista peleistä paitsi WoWista wink
Pitää listata lisää jos tulee mieleen..

-Noob-Kemppi(hattu)

_____________________________________________
Kuhan imaget löytyy ni meikä pelaa mitä vuan, vaikka pikkukivien potkimista ja tupakointisimulaattoria.

Ich bin in position!

5

Re: Toivepelit

Proto wrote:

Minä sanon että swat 4

Tuon saa eurolla + postikulut jostain postimyyntihässäkästä. http://www2.homeenter.com/cds/showpage. … eid=841249
Itse sain samaa reittiä aikanaan eurolla enter the matrix (turha) ja joint opsin (ei niin turha, mutta ei pelattu). Ja saapuvat pelit voi palautella maksutta.

Lorem ipsum...

6

Re: Toivepelit

kun ei oikein tykkää maksaa kuin noista ajelupeleistä niin olen lähinnä itse keskittynyt tuon Wolfenstein: Enemy Territory pelin hakkaamiseen.

http://enemy-territory.4players.de:1041/

Tuohonkin tullut noita mappeja läjäpäin ja sitten toi ns. Pro modi on kanssa aikas hyvä...

7

Re: Toivepelit

Battlefield 1942 on tosiaan hyvä vaihtoehto, koska se toimii kaikilla. Siihen voisi vaan heittää päälle realismi modin. Raven Shield tai joku muu vastaava räiskintä maistuisi myös. FlatOut ja AirBuccaneerkin olivat viimeksi sen verran mukavia, että niitäkin tekisi mieli taas pelata. Lentelyä lienee turha ehdotella suurelle massalle?

8

Re: Toivepelit

Juups, BF 1942 mukaan ehdottomasti, ajelupeleleistä FlatOut.
Kannatan myös Raven Shieldia.
Perusmätön puolelta UT2004 olisi hyvä kun viimeksi jäi pois.
Hulluna toiveena NHL06 mättöä jonkun kanssa... smile

9

Re: Toivepelit

Tuli vaan mieleen tuosta Raven Shieldistä, että Ghost Reconiakin voisi tietysti kokeilla... Onkohan sitä koskaan pelattu LukemalLA-Neilla?

10

Re: Toivepelit

Heitetään sitten ilmoille yksi testattava peli: GTA San Andreas Moninpelinä. Multi Theft Autosta on ilmestynyt versio joka tukee San Andreasta.
http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/ … elit/5440/

Ei tuossa ehkä paljon pelattavaa ole, mutta kokeilumielessä voisi testailla moninpeliä.

Lorem ipsum...

11

Re: Toivepelit

Abu olis mukava olla originaaliutensa ansiosta, alien swarmia aamuhämärissä suurempia pelaajamääriä odotellessa. Flatout puolustaa paikkaansa autopelislotissa (huomattavasti ennemmin sitä ko trackmaniaa) ja räiskintäslottiin kelpaa cod2/bf/bf2/dod kauttakautta kaikki muut pelit, jotka on täysin samanlaisia engineä lukuunottamatta.

Savagea voisi pelata nyt kun minulla on uusi konekokoonpano (pelikelpoinen läppäri![onko sellaista?!?]) ja näytönohjain ei hatea

-Mazi

12

Re: Toivepelit

Oliko lanien ohjelmasta jo jonkinlaista ennakkotietoa?

13

Re: Toivepelit

Jaguar wrote:

Oliko lanien ohjelmasta jo jonkinlaista ennakkotietoa?

Tänään tai viimeistään huomenna tulee ilmoille.

EDIT: Siellähän se lanisivulla möllöttää.

Lorem ipsum...

14

Re: Toivepelit

Trackmania Nations, Flatout, CIV 4.