1

Topic: Pelitoiveita

Täällä saa esittää pelitoivomuksia mielellään hyvine perusteluineen ja hallitus alkaa niistä työstämään laniohjelmaa eteenpäin. Kiitos. Nam.

I'm a medic!

2

Re: Pelitoiveita

Project Reality == "parasta ikinä"

http://realitymod.com/

3

Re: Pelitoiveita

Toblo.

Lorem ipsum...

4

Re: Pelitoiveita

Hmm, oiskohan olemassa jotain arcade-tason lentopelia, milla vois puida kunnon koiratappelut ilman etta tarvii sen flightMasta XXXP 3921857 -tikun ja Von Richthofenin lentotaidot etta koneen saa edes ilmaan?

Jotain ilma- tai avaruuslentelya ois hauska pelata pitkasta aikaa..

-Mazi

5

Re: Pelitoiveita

Ite oon koittanut kansa masinoida jotain lentelyarcadea mutta toistaiseksi heikolla menestyksellä. Kemppiköhän se oli kun ehdotti LOMACcia vai mikähän se olikaan.

6

Re: Pelitoiveita

Bf1942! kattoka pojat mää ole lentokone

7

Re: Pelitoiveita

Wiggin wrote:

Ite oon koittanut kansa masinoida jotain lentelyarcadea mutta toistaiseksi heikolla menestyksellä. Kemppiköhän se oli kun ehdotti LOMACcia vai mikähän se olikaan.

Kyllä näin pääs käymään. Se vaan on sitten semmonen arcade että kuhan nyt kerrannii saapi lähtemään ohjuksen ni voipi melekein ehtiä lähintä lentokenttää kun ne on niitä fire and forget -tyyppisiä leluja. smile

Ich bin in position!

8

Re: Pelitoiveita

Olikos Freespace 2:ssa moninpeliä? Siinä ois kunnon lentoarcade.

I never get involved with my own life. Too much trouble.

9

Re: Pelitoiveita

Itse testailin viime laneilla tuota Battlestations Midwayta ihan näppis-hiiri combolla ja ihan ok pystyi veivaamaan niinkin. Moninpeli vetää 2-8 pelaajaa ja voisi olla yksi peleistä mitä voisi kokeilla. Toki parashan olisi joku kunnon koiratappelu-peli johon pääsisi mukaan kaikki.

Lentopelejä olisi erittäin virkistävää pelata porukalla, pitäisikö tälle olla ihan oma slotti vai esim. strategiaslotin kyljessä kiinni?

I'm a medic!

10

Re: Pelitoiveita

IL-2 löytyy monesta alelaarista. Onnistuin siinä ainakin joillain laneilla näppiksellä tiputtamaan tikun kanssa pelanneen.

Lorem ipsum...

11

Re: Pelitoiveita

Midway oli kamalaa kuraa

12

Re: Pelitoiveita

JuniOri wrote:

Itse testailin viime laneilla tuota Battlestations Midwayta ihan näppis-hiiri combolla ja ihan ok pystyi veivaamaan niinkin. Moninpeli vetää 2-8 pelaajaa ja voisi olla yksi peleistä mitä voisi kokeilla. Toki parashan olisi joku kunnon koiratappelu-peli johon pääsisi mukaan kaikki.

Muuten hyvä mutta allekirjoittanut ja muistaakseni pari muutakin (ozzy?) eivät löytäneet perustettuja servereitä. Että se oli sitten sen loppu.

13 (edited by kemppi 10.04.2007 09:43:29)

Re: Pelitoiveita

Voitas kenties työstää t.a.l.k.k.a.r.i.n.v.a.i.m.o.a. ens laneilla. Moninpeli oli sangen hyvä, plussaa realistisistä pyssyistä ja osumista, miinusta pienistä ja sokkeloisista kentistä. Toimii myös meikän nuhapumpulla moitteetta, elikkäs sekin on pelkkää positiivaria. Toisaalta 9,7 gigan asennus pelkän mp:n takia voi joitakuita vitutella wink


EDIT: Salamasilmät kahto väärin ja se asennus olikin 7,9 gigaa. On se silti aika suolainen. big_smile

Ich bin in position!

14 (edited by Eläkeläinen 10.04.2007 09:45:09)

Re: Pelitoiveita

kemppi wrote:

J.O.O.N.A.S.H.Y.T.Ö.N.E.N (vai mikä lie talkkari) ... Toisaalta 9,7 gigan asennus pelkän mp:n takia voi joitakuita vitutella wink

WHOAH!! big_smile

No nyky kovohinnoilla tuosta on ehkä turha valittaa, vaan kun läppärissä on vain 60 GB kovoa + työsoftat ja xp vie jo osansa on aika ahdasta. Mutta jos tulis vaan tuota pelaamaan, niin sehän riittäis. Kiinnostais kokeilla.

kemppi wrote:

EDIT: asennus olikin 7,9 gigaa.

EDIT: Ai. Ei sitten mitään. Hiljenen.

Lorem ipsum...

15

Re: Pelitoiveita

Gameon wrote:

Olikos Freespace 2:ssa moninpeliä? Siinä ois kunnon lentoarcade.

Hyvä kun mainitsit/muistutit, Gameon. Innostuin kokeilemaan tätä heti. Tarkoitus oli joskus itselläkin ehdottaa Freespacea. Alkuperäisessä FS2:ssa taisi pystyä PXO:n serverillä pelaamaan, lanipelistä en tiedä. Ainakin jatkokehitetyssä FS2 SCP:ssä lanittelu on mahdollista: http://www.hard-light.net/wiki/index.ph … ayer(Main)

Tämän tyylisistä projekteista minulla on vain sellainen kokemus että tämä tulee vaatimaan säätämistä ennen kuin toimii jokaisella. Sillä varauksella siis. Ensin pitää asentaa varsinainen Freespace, sitten SCP ja siihen liittyvät Mediavp:t jos haluaa pelata päivitetyillä grafiikoilla. Asentaminen on sinänsä varsin simppeliä, pitää vain huolehtia että SCP ja Mediavp:t ovat samaa versiota, mutta kyllä tässä kuitenkin jotakin muutakin odottamatonta häröä tulee (SCP:n launcherissa on sen verran erilaisia optioita että ehkä ei kaikilla ihan noin vain oletuksilla toimi). Minä olen pelannut tuota SCP:tä enemmänkin, joten voin säädössä ainakin jonkin verran olla avuksi. Kaikki peliin liittyvät tiedostot ovat myös minulla, ei tarvitse verkosta etsiä. Peli on ollut ainakin minulla SCP:n kanssa myös varsin vakaa.

Multiplayerissä näkyy olevan mahdollista co-oppina pelata varsinaisen kampanjan tehtäviä (se oli yllätys minulle ja vaikuttaa hyvin mielenkiintoiselta vaihtoehdolta), tiimipohjaista taistelua kahdella tiimillä tai dogfightia. Kokeilin itsekseni co-op tehtävää käynnistää ja toimihan tuo jopa. Muutapa tässä ei oikein voi testatakaan itsekseen ennen varsinaisia laneja. Siinä sitten nähdään että pystyykö kukaan oikeasti joinaamaan luodulle serverille ja pysyykö multiplayer pystyssä. Toivottavasti tälle nyt löytyy useampiakin kuin kaksi innokasta pelaajaa.

Sen lisäksi mielessä on sellainen peli kuin B5: I've Found Her, Space Dream Factoryn tekemä ilmainen avaruuslentely, jossa näkyy myös olevan moninpeli (http://ifh.firstones.com/). Se noudattaa realistisempia fysiikan lakeja I-Warin malliin. Mukava olisi kyllä sitäkin kokeilla. Yksinpeliä olen pelannut kolmen harjoitustehtävän verran. Sen perusteella voin sanoa että toimii ja pysyy pystyssä ihan hyvin. Niin, ja Babylon Projecthan se on myös olemassa joko erillisenä modina SCP:hen tai standalonena.

16

Re: Pelitoiveita

Ja jos joku kaipaa uutta FPS-mäiskettä niin näemmä FEARin multiplayer-pasketti ois intternettissä ihan ilmatteeks jaossa.
Osoitehan on http://www.joinfear.com/main

Ich bin in position!

17

Re: Pelitoiveita

FEARia kai joskus kokeiltiin, mutta siinä testissä en minä ollut mukana joten kannatan kokeilemista uudelleen.

18

Re: Pelitoiveita

Saas nähdä miten kaikki viritykset ja hässäkät pelaa Vistalla.