Topic: Vapaata sanaa
Yleistä hälinää, keskustelua ja ehdotuksia koskien laneja.
Itä-Suomen yliopiston ylioppilaskunnan verkkopelikerhon keskustelukanava
You are not logged in. Please login or register.
Kyylän foorumi → LukemalLA-N #26 26.-28.9. → Vapaata sanaa
Yleistä hälinää, keskustelua ja ehdotuksia koskien laneja.
Nyt on kuulkaas pojat fiilarit päällä!
World in Conflict rulettaa!!! WAAAGH!!!
Loistolanit ainakin näin perjantaina! Humala rules!
hali
Generals Nolla Tuntikin oli taas hauskaa vaikka säkällä olinkin voittoisa.
En oo vielä edes krapulassa, koska olen vieläkin aivan perseet olalla! \o/
Muuten ihan ok fiilis mutta Sturmovikin "kilparundi" pelattiin sanomatta ääneen mitään sillä aikaa kun minulla oli asennus kesken. Siis toista kertaa olin asentamassa kun eka versio ei ollut yhteensopiva muitten paskettien kanssa. No parempi onni ensi kerralla.
Niistä kilparundeista voisi olla iso ilmo siellä tykillä. Sellainen, että kaikki varmasti huomaa mistä on kyse.
Kun ei tuolla ääni kanna kaikille. Tai sit huutelut kunnon äänellä portaikosta.
Ei tuommonen seinän kokoinen ilmoitus riitä, varsinkaan sähköpostin ja intternettisivun kanssa yhdistettynä..?
Erittäin hyvät lanit oli pointsit järjestäjille takuulla tulen enski kerralla.
Jep, kiitos laneista, hauskaa oli ja mainiota oli erityisesti porukan määrä. Fuksejakin taisi olla useampi!
Juu lanit oli kyllä hyvät! Pelaajassa vaan oli taas vikaa, kun ei jaksanut loppuun asti.
Kuten yleensä, parhaimmat vibat ovat perjantaina melkein pelistä riippumatta ja sitten lauantaina sen oman suosikkipelin kohdalla. Näin nytkin. Varmaan toki etanolilla (!) oma osuutensa, mutta perjantaina oli ylimakeeta vetää World in Conflictia ja lauantaina tykkäsin kovasti taas Team Fortressista.
Saa kattoa riittääkö aika ensi laneihin, mutta kyllä minä nyt ainakin toisen kerran vielä tällä lanikaudella tulen paikalle.
Kyylän foorumi → LukemalLA-N #26 26.-28.9. → Vapaata sanaa